Segla runt på en silversked.

Igår jobbade jag på Majis för näst sista gången. Dagen till ära var de flesta kunderna riktigt gulliga. Bortsett från några rötisar. Tant och gubbe kommer in klockan nio på morgonen och har bestämt sig för att klaga på ALLT. Wienerbröden är för stora. Hur fan kan ett wienerbröd vara för STORT, är det något att klaga på, ät inte upp hela då?!  Mjölkkannan är för full. Sen när är DET ett problem? Var glad att det finns mjölk i kannan. Priset är för dyrt (såklart). Och så vidare. Hur orkar man med sig själv? Personligen hade jag verkligen mått psykiskt dåligt av att gå runt som en klagomur. 

Studenterbjudande från ELLE! 4 nr för 99 kr + Lyxig ansiktskräm utan extra kostnad. Spara 369 kr. Tidsbegränsat erbjudande.
Dagen avrundades med en fika på Karma med Osc, Lina och Jonas. Vi började spinna på en plan om att starta eget. Café Förfest i Valands blommor (lokalen är till salu). Kom riktigt långt i planerna. Dock skulle Oscar och Jonas tydligen mest "segla runt på silversked" ** medan jag och Lina skulle få göra jobbet.

Kände i övrigt inte igen en kotte på Karma (bortsett från Rebecca och Nathalie). Vad är det som händer? Har alla små blivit så stora att man tar de som nyinflyttade i samma ålder som en själv, eller äldre eller va? Jag hänger inte med

<--- Det här gick jag precis med på. Brukar fastna för sådana erbjudanden. Jag är svag.

(** En ihopblandning av: Glida in på en räkmaka + Bli serverad på silverfat. )

Kommentarer
Postat av: jenny

fasen vad skoj att du kunde. hur kul som helst :)

sånna där erbjudanden är faktiskt asbra. det blir sjukt mycket billigare + att man får någon rolig grej.

för man hade faktiskt köpt tidningarna ändå, lika bra att tjäna en slant på det. puss

2008-09-15 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback