Gråsuggans släkting.

Sitter och knåpar ihop bilder på alla 150 olika arter som vi har med på listan till provet.
Hittade bland annat de här:

 
Världens sötaste KATTUGGLA. Titta så näpet den sticker ut foten. En hårboll till gullunge. 

 
VÄRLDENS (enligt mig) LÄSKIGASTE DJUR. Släkting till gråsuggan. Var kommer detta monster ifrån?! Finns det i våra öppna hav? Vad kallas den för? Ser ut att komma direkt från någon alien-film. Varför inte göra en skräckfilm om gråsuggans släkting? Jag hade blivit vettskrämd. 

Kommentarer
Postat av: Mary

fy fan vilken äcklig varelse!

Postat av: Mynta

Hej hej! Klasskamraten din här. :D

Ja jag håller med, det borde bli en grym story på en skräckfilm. =)

Kattugglan är dock grymt söt!

2008-09-17 @ 15:29:02
URL: http://myntas.blogg.se/
Postat av: Mynta

Hihi kul så du är en sims-tok du med? Jag är dock periodare och spelar nästan ingenting ibland. Men när jag väl spelar så blir det åtskilliga timmar var dag. I mån av tid förstås.



2008-09-17 @ 17:26:05
URL: http://myntas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback