Guld i mund

Nu undrar ni säkert varför jag är uppe såhär tidigt på min lediga dag. Svaret på det är att jag sitter och väntar på några elkillar. De var här igår och störde min och Emelys fika. De hann inte göra färdigt jobbet de påbörjat heller, så de sa att de skulle dyka upp 08:00 idag (efter att jag gjort tveksamma minen när de nämnde 07:00). Är de här än? Nej. Det är väl hantverkare som inte är att lita på när det gäller tider va? Har jag gått upp i onödan alltså?! Och när skall jag få äta frukost? Hade tänkt vänta tills de var färdiga, men om de aldrig kommer lär jag få vänta i en evighet. Vill ju inte sitta där och äta när dem befinner sig en halvmeter ifrån och grejar i telefonjacket.  När kan jag duscha? När kan jag bara få vara i min lägenhet utan att nån annan klampar runt? ÅÅÅÅÅÅÅH, kom då jobbiga människor.
 
Ikväll blir det mys av nåt slag med Elin. Det var längesen nu!
Och imorn händer det en kul grej som jag inte tänker nämna här, än.

Gick förresten caddy på golfrundan igår. Hade ingen lust att spela. Var dock riktigt kul eftersom vi alla var så flummiga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback