Raggmunk

Idag åkte jag och Amelie "raggarbil - limited edition" till skolan. Antingen hade det gått hål i avgasröret, eller så var ljuddämparen åt helvete, för det lät nåt helt sjukt. Hade behövt haft hörselskydd på oss. Hade en släng av huvudvärk när vi kom fram och ännu värre nu när vi väl kom hem. Men bilen rullade i alla fall! Haha.

På tal om bilar. Igår blev min rosaflammiga sak röd igen. Jag och Osc hade fått för oss att vaxa/rubba våra små rödingar som har en tendens att bli rosa med åren, om man inte sköter dem. Maskinen som skötte större delen av jobbet gick dock sönder när vi skulle över till Oscars bil. Men min skiner i alla fall! Så gott som den kan. Den är ju ändå 22 år. Men man får ju åka i lite stil i alla fall. Men en sak är säker - aldrig mera röd bil. 



Måste nämna att jag spelade golf i helgen också. Det gick inte så bra. Streckade 6 hål av 9 möjliga (får ej vara över 7 slag). Men jag gjorde par på ett (lika många slag som ett hål är avsatt för, 3 i det här fallet) och det var jag ganska nöjd med. Men shit vad sur man blir när det inte går något bra. Trodde inte jag var så farlig med det, men jodå.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback