Skurtrasan

Idag har jag varit i skolan nio till halv fyra. Segt som satan. Fast det gick ganska bra ändå. Har kommit igång med projektarbetet, men det tar sin tid. Det är svårt att sitta i grupp och skriva gemensamma texter för man formulerar sig ju så himla olika. Därför tar allt extra lång tid. Men det blir nog bra. 

När jag kom hem var det jättevarmt på altanen. Fick värsta rycket och började skura staketet som fått sig en grön/svart-aktig ton efter hösten och vinterns framfart. Granngubben kom förbi och vi började snacka om att hyresvärden borde skicka hit en högtryckstvätt och få bort skiten. Granngubben låg också på alla fyra och skurade för någon vecka sedan, så nu såg han en ny anledning till att ringa på fastighetsvärden och tjata eftersom jag också låg där. Sagt och gjort. Får se om värden dyker upp, han brukar vara aningen seg. Vi väntar på en spis. Har inte kunnat göra pommefrittes i ugnen på ett år. Hallå, jag levde ju på det förr. Har tvingats ändra om matvanorna, ganska bra i och för sig. 

På lööördag blire partaaaaaj.    

Kommentarer
Postat av: e.

Du är duktig du Sofie! Vilken husmor :)

Hoppas att ni får eran spis snart för som sagt, ja, du levde på pommes!



PS.

JAG VILL OCKSÅ VARA MED PÅ FESTEN!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback