Söndagsparty

Igår var jag på mitt livs andra möhippa. Det var för Linnea som skall gifta sig. Hon fick klä ut sig i kläder som var allt annat än snyggt, fick sälja kramar för 1 krona styck, gick 5 kamp på Liseberg med oss andra och sen bar det vidare på annat som jag inte kunde vara med på. Kul var det i alla fall. Men sjuk grej ändå, var kommer idén om möhippa/svensexa ifrån?
 
Min pollenskit har satt igång nu. Imorse kliade näsan som en idiot. Trodde jag hade kommit lindrigt undan eftersom jag inte känt av något trots att det i tidningen stått att halterna varit höga. Men så helt plötsligt slog det till. Fruktansvärt frustrerande, men det går ju över.

Skönt med den korta skolveckan som väntar. Valborg, Lisas födesedagsfest och mera sol. Gräjt.     

Nu väntar Fredrik och Filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback