Tebax

Tillbaka på praktiken igen. Barnen är så mysiga. Har observerat inför projektarbetet idag. Kön var fokuset. Får bli ännu mera observationer imorgon. Ska bli intressant och se vad vi kommer fram till, om jag, Josefin och Christina får liknande resultat eller inte. Får möjligheten att hänga med på miljöutbildning imorn också, kan vara lite kul eftersom det är mycket av vad den här kursen har handlat om. Vill dock bara att den skall ta slut nu.  

Fick en chock när jag kom innanför dörren förrut. Det stod nämligen en ny spis i köket. Ingen hyper modern sak direkt men mycket bättre än den förra. Äntligen kan man göra klyftpotatis och rotfruktsplåtar! Det vattnas i munnen. Kanske skulle jag gå bort till Hemköp och handla på mig lite... 

Dubbelavsnitt av Despan ikväll. Yesbox!!  


Kommentarer
Postat av: e.

Hurra för den nya spisen!!

Postat av: Anja

Vilka bra låtar du spelar på din blogg! Jag diggar dom!!!

2009-04-20 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback