This is radio nowhere

Har precis druckit kaffe och delat på en hel giffelpåse med Emely på min soliga altan. Mys. Sedan skall jag kanske gå en golfrunda med Oscar och Daniel. Får se om jag har lust. Vem vet, jag kanske blir riktigt biten av den där sporten... Tveksamt.
 
Har typ skrivit klart projekarbetet nu. Det har gått alldeles strålande. Vi jobbar så bra ihop. Effektivt och smidigt.

Åkte tåg ner och lyssnade på Radio nowhere med Bruce Springsteen. I vanliga fall är jag inget fan av den där "bossen", vilket folk brukar förfäras över. Men av någon anledning har jag fastnat för denna gubbiga pop/rocklåt. Blir helt glad i hela kroppen. Högt bör låten spelas och helst skall man vara på resande fot nånstans och se landskapet passera förbi genom en ruta av något slag. Japp. 



(Fick tyvärr inte tillgång till den riktiga videon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback