Get together

Det var en kul och konstig kväll igår. Hade som sagt avskeds get-together-beer-drinkin' för Emely. Startade på 29:an bland alla småttingar, där en irländsk trubadur var som sjöng Kings of leon låtar, typ. Några öl senare gick vi vidare till Prinsen. Där var kareokemaskinen igång och självfallet var vi tvugna att höja stämmorna! Vi skrålade till Wham! - Wake me up before you go-go, Arvingarna - Eloise (eller Åh Denise, då) och Backstreet boys - Larger than life. Haha. Vi drog dock inte hem så många applåder på vår sång, Urban konkurrerade ut oss. Mer då? Hjärtat blödde lite för de ensamma i fönstret, hårdrockare med perfekt fönat hår går igång på Bon Jovis, Bed of roses och jag fick buggat till Beatles, Twist and shout. 

That's that.  


<3<3<3

En gammal bild på oss från PC med Rosa pantern i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Joakim W

Klart att jag fortfarande läser =).

Jo jag la ner den ett tag, men så en dag när jag inte hade något att göra så gick jag in på den och kolla och vips så var den där. Då var det rätt naturligt att börja igen =P



Japp det blev Örebro, känns bra men alla pratar lite konstigt ;)

Läser till röntgensjuksköterska =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback