Städerskan

Idag är jag en riktig fixare. Har sandpapprat och håller nu på att måla om badrumsskåpet. Blir nog bra. Det går från trä till vitt. Passar lite bättre där inne. Dessutom håller jag på att skura golven och funderar på om jag skulle göra ett facelift i köket. Förstår inte riktigt vad som tagit åt mig, men ibland får jag bara sådana här ryck! Ville ju bli "dammerska och torkerska" när jag var liten, tycker med andra ord inte att det är så tråkigt. När man spelar hög musik till blir det dessutom ännu mindre tråkigt. Förutom att dammsuga då, det är ALLTID en långsam död av tristess.

Helgen som var efter WOW bjöd på inflyttningfest hos Elin & Peter + stor släktträff bland Enerotharna i Åsa.
Veckan som väntar bjuder på girls-gone-wild med en roadtrip, Kungsbacka river och Adjö-nuåkerjagtillnorrlandochpluggar-fest för Björn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback