SVINIS!!

Igår trodde jag typ på fullaste allvar att jag fått mig en släng av svininfluensan. Har gått runt och hostat i en vecka, och igår hade denna hosta även utvecklat sig till ont i halsen, huvudvärk, trötthet och feber. Alla symptom för svinis eller andra influensor. Trodde därför att jag nu skulle bli sängliggande helt utslagen i en vecka eller nåt. Men vad hände när jag vaknade idag då? Febern - borta, värken - borta, tröttheten - borta, hosta - ja, ont i halsen - nja. Är det en vanlig förkylning/febersjuka jag dragit på mig? Antagligen. Men ändå kopplar man det till svinis det första man gör. Medias fel.


Inglorious basterds var förresten riktigt, riktigt bra! Tarantino kan sina grejer. Varje minut av den drygt 2,30h långa filmen var underhållande, intressant, till belåtenhet. Åh, ja!


Kommentarer
Postat av: jenny

nöff nöff

2009-08-31 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback