Billgreeeen II

Ikväll blir det lax, vin och bio! Inglorious bastards. Hoppas den är braaaa. Känner för att se något som jag känner "åh, ja!" inför!

Var i skolan på infon om portfolion som vi skall göra under denna kurs. Fick pyttelite inspiration, fast har redan ganska klart i huvudet hur jag vill ha grunden till portfolio-scrapbooken redan. Efter infon gick jag och Linnea på Billgrens (både herr och fru) konstutställning på Hamnmagasinet. Även det ingår i kursen. Att besöka 6 stycken konstutställningar alltså, 4 i GBG och 2 i VBG. Gillade sättet som Ernst gjort sina målningar på, det var riktigt häftigt. Kändes som att man kunde gå in i tavlan. Nu skall jag bara plocka fram för mig själv hur jag inspirerats av detta, hur jag kan använda mig av den inspirationen i en barngrupp och varför jag gör det... 

Jaja, det tar vi inte idag. Nu är det ju helg!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback