Ta det rätta - ta en Cloetta!

Roadtripen var mys! Åkte till Linköping i Lisas värstingbil. De andra ville stanna i Gränna (som jag redan besökt i sommar) på vägen dit. Så, så blev det. Åt frukost på ett snordyrt fik och köpte polkagrisar. Sedan bar det vidare. Kunde koppla in datorn i bilen, så Spotify gick på högvarv. Värsta lyxen. Väl framme åkte vi först till något som kallas för "Gamla Linköping". Typ som gamla stan. Ett helt område som är bevarat som det en gång var. Astrid Lindgren stil. Skitfint. Känns som att jag bara myspysat runt bland kullersten och röda stugor denna sommaren. Men jag gillar't. Efter ett besök i Cloettas chokladfabrik åkte vi vidare mot centrum. Där luchades, fikades, och strövades det runt i affärer. Tack finingar för en härlig dag!  




Igår kväll var jag på MINGEL för första gången på evigheter. 29:an var igång, fast ölen kostade ändå 45:-??!! Fattar inte. Hängde med Mathilda och hennes bror Oskar. Var ett år sedan vi sågs sist, så det var sjukt kul att träffa henne! Därför måste jag lägga upp denna bild på oss, tagen för drygt 8 (kan det verkligen stämma, hur gammal är jag?!) år sedan.  



Idag, då. Jag låste ute mig. Andra gången den här sommaren. Gick och gjorde av med pengar i några timmar i väntan på att Oscar skulle sluta jobbet. Har insett att ända sättet till att inte spendera pengar är att hålla sig undan allt vad affärer heter. Har varit ganska duktig på det i sommar ändå, men nu är det ju snart höst!    

    

Kommentarer
Postat av: tta

OMG!!!! hahaha!!! men vi ser ju ut precis som nu typ!? 8 år sen!? HELT sjukt. är vi 13-14 år? facebook på den!



det var kul att ses ja :)

2009-08-20 @ 18:04:50
Postat av: Mary

haha, grymt med gamla kort! kommer du ihåg lunarstorm eller? vad var det du hette, sodapop?!?



en fråga, har jag tappat mitt högra ben? sjukt roligt, haha. tack för en fin roadtrip!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback