3D

Avatar var ju faktiskt riktigt bra! Var till en början skeptisk och tänkte att jag inte ville se filmen då jag bara sett film trailern på TV och inte tyckte att den verkade speciellt bra. När jag sedan fick höra alla fina recensioner filmen fått och att det är världens dyraste film som James Cameron hållt på med i 10 år, plus att den skulle visas i 3D väcktes ett intresse hos mig. Och recensenterna hade rätt!  Filmen har en story med ett budskap som man kan förlika sig med och som vi bör tänka på. Och att filmen är i 3D gör den verkligen till en upplevelse! Otroligt effektfullt var det. Skogslandskapet avatarerna gick runt i var ju helt magiskt! Så nu väntar jag på att Tim Burtons, Alice in wonderland, skall komma upp på biograferna (5 mars). Den skall ju också vara i 3D så det vill jag absolut inte missa! Allt Tim Burton gör är ju minst lika magiskt UTAN 3D, så hur blir det då med? Jag är förväntansfull. 


Idag har jag varit och lunchat med Emely. Var på Pascha Lounge, de har en riktigt god buffé där. Fast dyr. Har även kikat runt på olika Räkcocktail recept (att ha till förrätt på nyår) + tårtrecept till Oscars (och Linas) födelsedag imorn. Vi skall fira lite med paj och tårta här hos oss.

Det var allt för nu.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback