Arga snickaren

Jag älskar Arga snickaren. Har börjat titta på honom på kanal5play.se När programmet började sändas för nåt år sedan tyckte jag bara att det verkade jättefånigt att han skulle gå runt och skälla på folk och vara arg. Men det funkar ju inte riktigt så. Visst skäller han och vräker ur sig grejer, men samtidigt är han värsta psykologen som läser folk och är hur ödmjuk och sympatisk som helst. Och vissa av människorna som är med i det där programmet behöver verkligen lite skäll för att fatta. Tydligen är det ju ingen annan som talar om för dem att man inte kan renovera ett helt hus om man varken kan nåt om det eller har förmågan till det. Idioti. I varje program är det dessutom en person i hushållet som är den drivande medan den andra inte alls vill renovera men mjäkar med bara för att "han kan ju bli arg annars", som någon uttryckte sig. Herregud, då säger jag som snickaren: "och vad gör det om han blir arg?" Säg vad du tycker människa, luften behöver ju dessutom rensas då och då.



Oj nu ser jag på tv:n att julkalendern börjat. Har inte sett nåt alls på den i år. Är den bra?    

Kommentarer
Postat av: Mary

kanske skulle ge det programmet en chans, tacka gudarna för play så att man kan se de flesta program i efterhand!

julkalendern har jga inte heller koll på, finns den att se i efterhand också över nätet kanske? haha

sugen på jul på liseberg någon eftermiddag/ kväll nästa vecka? Puss

Postat av: jenny

hallå baby. snajsig design! fräsch :D jag har länge varit sugen på att se arga snickarn så nu får jag väl göra det! vi ses imorn honey! puss

2009-12-10 @ 20:50:34
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback