Barbershop

Idag har jag ruinerat mig hos frisören. Johanna stod för klippningen och slingningen. Har gått hos henne i två år nu. Vi har mycket att prata om. Vi har Fjärås gemensamt. Hon är gammal kompis till min kusin. Vi känner till samma människor. Både Oscar och Lina klipper sig hos henne, osv osv. Det är så gött att gå till henne än att sitta och krysta hos en okänd frisör som man egentligen inte orkar prata med.

Nu ekar mitt konto tomt. Tur att nästan alla klappar är köpta. Nu blir det att leva snålt ett tag.

Hade sista skoldagen innan jul igår. Underbart! Frågan är bara vad jag skall sysselsätta mig med om dagarna nu när alla andra är upptagna på sitt håll? Måste ta tag i portfolion i och för sig, men den kommer bli färdig den här veckan. Sen då..?

Spåna på en ny layout till bloggen kanske. Det är dags efter nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback