Jul på Liseberg

Igår pälsade jag och mina tjejer på oss och myste runt på ett svinkallt och juligt Liseberg. Jag slängde mina sista slantar på brända mandlar och våffla. Ganska värt, ändå. Det kom snö på oss också! Vi trodde först att det var fejk eftersom snön dök upp när vi kom ut från toaletterna. Trodde att någon stod och öste ner det från taket. Eftersom det var vår första tanke inser man att vi inte direkt är bortskämda med snö här längre.

Imorn blir det julbord hos Gammelweddan med Stian girlzzz. Väldigt mycket INTÄÄÄÄRNT blev det där nu. Hur härligt är det inte med intärna grejer då? Som ett hemligt språk ingen annan förstår.

Nu är det jul i lägenheten. Det firar jag och Oscar med rödvin, potatisgratäng och en fet köttabit.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback