Några varför

Jag förstår inte. Lade mig vid tolv igår, lagom trött. Vaknar och sover, vaknar och sover om vartannat hela natten. Slår upp ögonen vid sex och är helt klarvaken, fast trött. GÅR inte att somna om efter det. Tvingar mig att ligga kvar i försök att sova till åtta och går sedan upp. En ledig dag. Varför?

Dock var det ganska mysigt att vakna upp till snö.

Firade lucia med att se några avsnitt av Sunes jul. Så hejdlöst roligt. Måste vara bästa julkalendern! Avsnittet "Julbaket" gick om "Pulkapappa" i rolighetsgrad i år faktiskt. Rudolf Andersson är en stjärna. Varför spelar inte Peter Haber mer komedi?



"Älskling, i år tar jag knäcken".

Kommentarer
Postat av: Mary

sunes jul är fina grejer, ska nog titta igenom min dvd snart också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback