Ny design

Jag kunde inte hålla mig! När jag väl började tänka på en ny design så gick det ju liksom inte att låta bli att börja på en. Men ni får hålla för ögonen så länge och inte öppna upp dem förrän den 1 januari 2010. Då får ni tänka att min blogg poppar upp med sin nya design med ljusare färger och en väntan på våren. Ni får liksom ignorera det faktum att den redan nu är färdigdesignad och ser ut så här.

11 december:

Dagen blir en väntan på kvällen med grekmat på Jamas (Rumpanbar har bytt skepnad) med Oscar, Jenny och Sebastian. Gott/trevligt/kul!

Nu skall jag köpa lim. Har använt det så flitigt till portfolion så det tagit slut.

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: mathilda

VARNING! min mamma var och åt på den grekiska härom veckan och sa att det var värsta äckliga bambamaten!! och de har inte bytt inredning eller gjort någonting! satt en kille jämte dom som sa att det var det värsta han ätit, dom klagade och fick en efterrätt gratis, som också var jättedålig, typ jättetorr kaka eller ngt. men spännande att se om det blivit bättre eller vad du tyckte! (haha hoppas jag inte förstörde kvällen nu...)

2009-12-11 @ 12:22:30
Postat av: Mary

Oh vad roligt! Hoppas ni får en mysig kväll fina vänner (lär bli intressant med tanke på mathildas kommentar ovan)!



För övrigt, bra text du valt som header, coldplay är grymma! :)

Postat av: Mary

haha, snodde och snodde, nejnej :P gick du iväg och haffade en pump idag eller? :) jag pratade med lisa om liseberg och hon skulle kolla med jenny, ska höras på söndag när hon slutat jobba med julbordet.. är det ngn dag du inte kan så hör av dig! :) puss

2009-12-11 @ 16:44:43
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback