Old stuff och sånt

Jag har snor i hela huvudet. Förstår inte hur någon som helst tankeverksamhet kan ske där inne just nu.

Idag har jag gått promenad i det frostigt, härliga, kalla vädret. Nästan så jag kunde höra hur det knarrade under skorna, fastän det inte låg nån snö på marken.

Skall hem till Josefin imorn med de andra i studiegruppen och prata utställning, dricka glögg och göra pepparkakshus (till utställningen). För er som undrar varför vi skall ha med ett pepparkakshus på utställningen, så är det för att temat på vår utställning är fantasi/sagor.
Tänk: Hans och Greta.


Blev färdig med fotoboken till pappas 60-årsdag igår. Den innehåller bilder och anekdoter ur hans liv, från bebis till idag. Är riktigt nöjd. Här får ni ett litet urval av gamla bilder, för jag har inget mer att skriva.

1.
 2. 3. 

4. 5. 6. 

1. Pappa 5 år. Min farfar är mannen till höger.
2. Polisongpapi.
3. Sötmami.
4. Jag och min fina syster.
5. Semester på öland.
6. Längs vägkanten på semester nån annanstans.


Kommentarer
Postat av: Mary

herremylord vad du är lika båda dina föräldrar! :) hoppas du mår bättre snart vännen!

Postat av: Anja

Du är ju nästan en kopia av din mamma =) Vad fint!!! Kram

2009-12-03 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback