Portfolipyssel

Måste säga att jag varit väldigt effektiv med min portfolio det senaste! Satt med den nästan hela dagen igår (förutom ett ganska långt avbrott med Emely på telefon), så nu är jag nästan färdig! När man väl sitter där går tiden så fort också. Kändes inte alls som att jag höll på så länge som jag gjorde. Det tar dock betydligt längre tid än vad jag trodde det skulle göra från början. Mer text än vad jag hade tänkt mig från början blir det också. Har valt att ta med VAD, HUR, VARFÖR på nästan alla uppgifter/övningar från lektionerna, så det fylls på.

Idag skall det inhandlas en udda glöggsort på systemet. Skall på glöggsmakarfest, "Ho ho Howdy", hos Elin och Peter på lördag. Som sagt; jag gör inget annat än dricker glögg.

Nu måste jag blåsa håret innan det möglar i turbanen. Måste ha en väldigt stark nacke så som jag balanserat alla dessa tunga handdukar i det blöta håret i alla år.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback