Fikus

Hade huvudvärk efter skoldagen full av workshops i drama, musik och dans igår. Kul var det dock! Träffade Elin när hon slutat jobbet för dagen. Vi fikade och fixade sista födelsedagspresenten till Emely på nolltid. Det blir "Dubbel 2" som Emely kallar det hos henne imorn. Förfest med plock + utgång. Missar dessvärre mitt älskade melodifestivalen! Har visserligen en mamma och pappa som spelar in varje år, men det är inte samma sak att se på i efterhand. Men jag överlever! Har en månad på mig att se resten. Måste flika in såhär på förhand att jag stör mig på Christer Björkman som bara tar med gammal skåpmat varje år. Ta bort honom och in med nya artister.  

Idag har det varit mamma och syster-fika. Värst vad mycket fika det blir ibland. Cheers!    


Kommentarer
Postat av: Elin

Fika är mys!!!!

En av våra sko butiker sålde herr skor till Christer Björkmans assistent som Marie Sernholts dansare skulle ha imon !!

Postat av: jenny

jag håller med dej där om att det är gammal skåp mat, men! hur mycket artister har sverige egentligen? det kanske inte finns några andra som vill vara med? då kanske man tvingas ta in samma folk för att få lite "stjärnglans"? bara en tanke. vad tror du? puss

2009-02-08 @ 15:17:28
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback