Hello Africa

Igår hade vi mentorsträff. Vi var tre närvarande av åtta möjliga, väldigt meningsfullt. 

Fick ett samtal från Medborgarskolan nyss angående Dancejamet som börjar på Onsdag. Vi var bara två anmälda så det blev inget. Typiskt. Hon som ringde nämnde dock den Afrikanska dansen som jag funderade på från början. Den börjar på tisdag, så det blir nog att jag kör på den istället. Hon sa att jag kunde gå dit och känna mig för. Blir dock ytterligare 200:- fattigare, men det får det väl vara värt... Vill ju dansa och vara lite nyttig!  

Vid tre blir det fikus med Emely.
Imorn blir det tapas och partaj!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det känns som att den afrikanska dansen kommer att bli roligare än den andra! Blir nog värt 200,- extra!!



Pussen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback