Jag vill!

Se va härligt det ser ut. Jag vill ha sol och värme, kunna ligga i gröngräs och bara vara. Fan va underbart.

 

Bilderna föreställer "Seatons kulle" mitt ute i ingenstans, en stekhet dag i juli 2008 (Därav placeringen i skuggan). Gick knappt att vara i solen. En sån där sommardag som är ytterst sällsynt i Sverige, då man egentligen borde ligga vid havet. Men det blev kvällsdopp i sjön istället, om jag minns rätt. Jag vill, jag vill, jag vill!

Inflyttningsfesten är inställd och framflyttad en vecka. Så istället blir det häng med personerna på bilden ovan på lördag. Det var längesen nu.

Kommentarer
Postat av: Matilda Örnmark

Jag vill, jag vill, jag vill MED sola och ha fina sommarkläder.. bada.. njuta av lååånga dagar.. grilla och bara vara i sommaren!! Dessa bilder får mig nästan att fälla en tår. Nu har man något att se fram emot.. SOMMAR! vi möts på vita sand flickor PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback