Pratkvarn

Idag har jag varit på jakt efter inflyttningspresent till Lisa och Markus som har fest på lördag. Det var klurigt, men gick tillslut. Hade dessutom tänkt köpa nåt snyggt till mig själv. Har sett massa fint de senaste dagarna när jag inte haft pengar. Men nu när jag har råd hittar jag inget alls. Typiskt.  

Efter shoppingrundan åkte jag hem till Emely och drack kaffe. Efter några timmar bar det av hem. Då ringde mamma som varit hos frisören på dörren. Ännu mera kaffe. När hon gått ringde jag Jenny och planerade grejs inför lördag. Efter det ringde Maria och hörde sig för om jag skulle vara med på inflyttningspresent, men så blev det ju inte. Nu sitter jag här och är alldeles torr i halsen som ett resultat av dagen.  

Varm är jag också. Har fått för mig att jag börjat få sådana där klimakteriesvallningar! Men det är ju inte dags än på mååånga år. Så det kan det ju inte vara...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback