Schlagerörat är framme

Jag vaknade typ sex, halv sju imorse av att grannen borrade i väggen. What?! Vem fan gör det på en vardagsmorgon? Idioti. Trodde jag drömde. 

Snabb-melodifestival-review:
Jag tyckte att Alcazar var bäst, kommer bli en klassiker att dansa till! Han den menlösa Jonathan, eller nu vad han hette, var sämst. Sen gillade jag Caroline. Kanske inte värsta schlagern, men själva låten va go. Emilia var ganska bra, fast rösten var dock inte den bästa. Shirley - tråkig. Marie Serneholt ganska bra, men har dessvärre lite svårt för henne. Scotts - nej. Och den första låten missade jag (Gossip girl gick ju samtidigt) så den har jag inget att säga om.

Måndagsbio?

Kommentarer
Postat av: e.

hahaha!! nää vem fan är uppe då och grejar???



Jag hejade på Emilia även om inte rösten va den bästa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback