Curious case

Är trött, så trött. Douglas hade nästan bara positivt att säga om vår gestaltning i alla fall, så det känns bra. Behövde bara förlänga en scen något, dryga ut på musiken och stressa ner. Går förhoppningsvis prima på tisdag! Är ledig onsdag, torsdag, fredag. Förutom några timmars VFU-områdesdag på torsdag i kommunhuset i Kungsbacka. Skönt, så skönt. Kan i och för sig börja läsa till seminariet nästa vecka, men det orkar jag inte.

Mer då?

Var på bio igår kväll med mina gratis biljettter som jag fått från Göteborgsuniversitet genom att svara på massa frågor i en undersökning. Såg Benjamin Buttons otroliga liv med Brad Pitt och Kate Blanchett. Så bra, så fin, så ÅH!


<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: jenny

hejja vickan o daniel! kul att alla är så glada :) jag ska med se den där filmen,den verkar kanon! see ya saturday? kössen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback