A song inside my head

Bara för att jag verkligen insåg på fullaste allvar i lördags hur fantastisk Frida Öhrns röst är var jag tvungen att köpa Oh Lauras skiva igår. A song inside my head, a demon in my bed. 69:- Deal. Skön skiva. Väntar på att få Detektivbyrån och deras Wermland i brevlådan från cdon också. Den är jag verkligt spänd på.

 
Hon är världens bästa!  Gåshudgåshudgåshud.

Imorgon sätter vi igång med våran gestaltning på allvar, ska bli kulkul. På torsdag åker vi hem till Christina och övar och kikar på hennes nya kök. Hehe. Hade redovisning av vårat perspektiv idag också. Gick fint, trots att vi var grymt flamsiga innan och knappt visste vad vi sa. Så ska det va. 

Kommentarer
Postat av: Anja

Oooh, jag tycker också att den låten är görbra!!! Tänk om man kunde sjunga så...

Har ni mycket gestaltningar och så i skolan? Kram!

2009-02-16 @ 18:08:53
Postat av: Elin

HON ÄR GRYM!!!

Postat av: Matilda Örnmark

Hej gumman! Håller med dig till hundra% vilken underbar röst. jag älskar verkligen sådan musik.. sa till mamma med det samma den här låten är en i min smak(varav hon garva typiskt henne haha)men då var det inte enbart jag som gillade detta. Sedan i lördags har jag lyssnar på denna låten ett flertal gånger även varit inne på youtube och lyssnar på annat hon gjort bla. från så ska det låta.. Gåshudmusik ja tack! puss

2009-02-18 @ 09:18:20
URL: http://diariomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback