Dagen efter igår

Förnuft och känsla var jättebra! Den levde absolut upp till förväntningarna. Skådesspelet, scenografin och den moderna musiken mellan de olika akterna var strålande. De 3 timmarna var med andra ord inte alls jobbiga. Bortsett från träsmaken. 

Efter teaterns slut gick vi till Bishops arms och drack vin (fast öl hade nog passat stället bättre). Staffan och hans vän var där. Satt där tills jag tog kvart över två tåget hem. En himla trevlig kväll! Tack systrami :*

Idag är jag segare än vad jag trodde att jag skulle vara. Tänker inte ens tala om när vi gick upp. Är saltsugen. Vill ha tacos. Och coca cola. Det får bli dagens mål. Känns som söndag. Skönt att det inte är det. Huah!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad roligt att föreställningen var bra! :) jane austen är ju vår favorit! nä,tack gode gud för att det är lördag. ha det så mysigt med tacosen! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback