Förnuft eller stolthet?

På fredag skall jag och min kära syster på teater och se Förnuft och känsla (en Jane Austen-roman, film osv). En julklapp från mig till henne. Kommer bli kul, skall äta nåt gott innan också. Jag gillar Jane Austen. Har dock inte läst böckerna men bäst, av det jag har sett, är Stolthet och fördom. Colin Firth i versionen från 90-talet är en hunk som Mr Darcy, hör och häpna!



Nu har jag en gång för alla bestämt mig. Vid nästa klipp blir det lugg. Det kan ju inte bli annat än fult eller snyggt. Så antingen kommer luggen få stanna eller så blir det till att spara ut. That´s it. 


Designade bloggen till lite våraktigare, men blev det för barnkammaraktigt nu?

Kommentarer
Postat av: Mary

oh, du får säga till om teatern var bra, isåfall ska jag också gå o se den, sånt gillar vi!! nya designen var fiint, me like it, speciellt när du matchade färg med musikspelaren, yesyes! PUSS

Postat av: jenny

LUGG! spännande!! jag tror du kommer bli hur snygg som helst. o man måste våga lite här i livet..eller hur?! jag gillar verkligen bloggen. den ger en härliga våriga känslor. man vill springa ut på nån äng typ snart..:) puss

2009-01-14 @ 23:43:18
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Elin

Me like!!



Gud vad kul med lugg Soffan!!

2009-01-15 @ 09:50:02
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback