Kom igen

Idag har jag varit dålig. Skulle pluggat men fick först för mig att jag skulle lägga upp min blogg från 2008 på vulkan.se. Där kan man beställa hem sina texter i pocketformat. Värsta kul! Sagt och gjort. Det har tagit sin lilla tid. Får se om det blir något bra. Har dock inte publicerat den för jag vill bara att den skall kunna köpas av mig. Misstänker dessutom att jag kanske bidragit med lite väl mycket reklam i den än vad man får om man skall ha ut det i tryck för allmänheten... Alltså är den till bara för mig.

Annars är nu hela trilogin med Gudfadern avklarad. Mycket bra! Robert De niro var riktigt snygg som en ung don Corleone.

Var och såg Australia på bio i måndags också. 65 pix (15 för mig som hade en check på 50:-) Lätt värt det. Filmen var dock smörigare än vad jag väntat mig, och det är värt att notera då amerikanska storfilmer brukar vara smörigare än smörigast. Nicole Kidman var i alla fall bra! Oscar störde sig på barnet som han trodde de valt ut för att han var den sötaste de hittat. Hans skådesspel var enligt Osc inte det bästa, mest irriterande var tydligen hans onaturligt innerliga, hesa röst vid rörande stunder. Jag vet inte. Förstår faktiskt inte varför filmen fått så himla bra kritik då det annars är en sådan som inte brukar falla recensenterna i smaken. Wellwell.
 
 
Bilden gör absolut inte barnet rättvisa. Hittade dock ingen annan.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker ungen ser läskig ut! men är den var sevärd ändå? nicole kidman är alltid bra! :) puss

Postat av: Elin

Trodde att det va en tjej!

2009-01-07 @ 21:43:39
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback