Kommer du ihåg mig?

Hade en kul kväll igår. Förfest hos Linn med Helt hysteriskt och sedan utgång i lilla staden. Emely hade med sig Kajsa från Göteborg som (naturligtvis) aldrig varit ute här tidigare. En intressant upplevelse för henne. Hon sa att hon nu inte behöver kolla utelivet i Alingsås, där hennes pojkvän kommer ifrån, eftersom det lär vara samma sak. I Alingsås är det Stadshotellet som är it, här är det Esters. Haha. Visst är det så, men jag har kul ändå. Och där fick jag till det med rim och allt! 

Snart är det dags för Melodifestivalen på TV igen. Kulkulkul!
Därför bjuder jag på ett klipp från 1991 med Jim Jidhed.



Kul kuriosa 1: Han ställde även upp 1997 med låten Charlie.
Kul kuriosa 2: Enligt min mamma har han bott i Fjärås. 


Kommer ni ihåg B.I.G med Jag skall aldrig lämna dig, då? De var också med 1997. Jag tyckte de var asbra och att sångaren var jättesöt.



Tack och hej för mej!

Kommentarer
Postat av: jeeenyy

Poupee De Cire, Poupee De Son - var jättebra :) hon såg ut som twiggy lite grann. o ja..det är väldigt tyst. det är ju bara två veckor kvar nu..mindre! hmm..konstigt, och petra mede? jag är tveksam,men kanske blir det bra? svårt att slå luuk. puss

2009-01-26 @ 15:42:20
Postat av: Lisa

Jag kan då!! Gött! Vi hade pratat om nästa helg först men vi flyttar då plus att det är finsittning i skolan :) Va skoj det ska bli o ses igen! Du och Oscar är sååå välkomna på inflyttningsfesten också! 28 feb är det sagt än så länge! pussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback