Nomader

Igår va jag hemma hos mami och papi och åt den absolut godaste potatisgratängen som finns. Har faktiskt inte smakat någon bättre än mammas. Mina föräldrar är roliga. De går i flyttas-tankar, vill tillbaka till Kungsbacka, och i veckan kommer det besked om hur det blir. Tillsammans har mamma och pappa bott på 7 olika ställen, tror jag. Det här kan bli deras 8.e gemensamma flytt. Jag har varit med om tre av dessa flyttar, alla inom ett och samma område i Fjärås. De är nomader! Mormor och morfar är precis likadana. Ett intresse inom familjen kanske? Vem vet, jag kanske blir likadan.

Ikväll blir det utgång.
Imorn kommer Oscar hem.
Nu skall jag läsa "Könsmönster i förändring?" av Öhrn, har seminarium på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback