Nu var det klippt

Nu har jag gjort det! Klippt lugg. Tror jag är ganska nöjd. Får se när jag fixar håret själv. Nu är ju hela håret plattångat.

 

Känns dock inte så ovant. Är väl van från mina unga år då jag hade en lugg som gick från det ena örat till det andra. Denna lugg var dessutom sne till och från då mami ibland valde att frisera den. Ni hör ju hur snyggt det låter.


Idag har jag annars pluggat. Skrivit mitt SST 2 (paper till studiegruppen, typ) om globalisering och hurvida den leder till kulturell mångfald eller kulturell imperialism. Det förstnämnda anser jag med visst inslag av kulturell imperialism (= en kultur slår ut en annan) ---> USA!

Ikväll startar Popcirkus på TV med Kristian Luuk och Per Sinding-Larsen. Den lilla smålänning/skåningen (eller nu vad det är) som var programledare för Studio pop. Jag saknar Studio pop, det var bra! Här är den braiga vinjettlåten: Elton Johns, Are you ready for love?


Den blir kanske lite tjatig i längden, men jag gillart.

Kommentarer
Postat av: JENNY

harremingud vad snyggt det blev! du ser huur cool ut som helst. :D verkligen bra beslut hörrö du! o du är så bra med mycket kära ström,elton-låten är kanon. du= snygg + bra musiksmak. puss

2009-01-28 @ 19:14:27
Postat av: Lisa

assnyggt!!!

Postat av: Anja

Vad fint det blev med lugg =)

2009-01-28 @ 23:07:43
Postat av: Mary

ojoj!, en helt ny sofie! jättefint! :D

2009-01-29 @ 19:36:24
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Elin

vad fin du blev sofie!!!!

2009-02-01 @ 15:58:57
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback