Så här långt

Nyår firades som sagt hemma hos oss i goda vänners lag, som man så fint uttrycker sig. Åt skagentoast med rom och grejer till förrätt, fläskfilé smaksatt med tomat och basilika + potatisgratäng till huvudrätt och en glassaktig-marylandcookie-blåbärssorbet-grej till dessert. Riktigt gott. Underhöll oss med att spela olika slags spel, samtala, skåla och titta på raketerna (var dessutom nära att tända på en taxi-bil, men det är en annan historia). Ni får se lite grann av kvällen i bilder. Senare anslöt sig även Lina och Jonas, men de fastnade dessvärre inte på bild.

  
   
  

Vad har jag hunnit göra under det nya året då?
Segat, sett på första Gudfadern och No country for old men, tagit bort det mesta av julen, köpt blommor, tittat på Lina och Jonas nya lägenhet samt grattat pappa. Typ.

På måndag borde jag sätta igång med mitt plugg igen. Har helt kommit bort från det. Känns som efter sommarlovet. Har en bok att läsa och ett seminarium att förbereda. Jag är inte redo. Orkaorkaorka.

Kommentarer
Postat av: Anja

Oj, inte bra o tända på en taxibil. Nyår 2006 satte en av oss ner en raket i ett hål i ett brunnslock, och det gick ju inte bra. Raketen la sej ner och for på/förbi baken på min kompis Emma och avfyrades några meter från våra ansikten. Hörde bara en smäll och såg några stjärnor framför ögonen. Hemskt! Vad mysigt ni verkar ha hos Er :)

2009-01-03 @ 17:53:18
Postat av: e.

Tack för senast love!!

2009-01-03 @ 20:35:58
Postat av: jenny

skoj skoj med bilder! :) tack för sällskapet igår också. puss! <3

2009-01-04 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback