Säg cheese!

Ikväll blir det räkor, vin och Blondinbella i Let's dance. Väldigt underhållande måste jag säga.
Imorgon blir det jacuzzi, öl/cider och socialt umgänge. Väldigt trevligt måste jag säga.

På måndag är det skola igen. Skönt att komma igång på ett sätt. Fast ändå inte. Kommer sluta sova som en bebis i alla fall, typ 10 timmar i sträck  men ändå grymt trött. Sjukt ändå. Vem behöver så mycket sömn? 

Ett litet ps! Emely har vunnit en sån där mode-plåtning på skoj, så hon skall dra med mig på det. Man blir mejkad, stajlad och får posa. Hon får en av sina bilder gratis, resten får man betala för. Kul ändå! Jag har aldrig blivit mejkad eller stajlad. Posa har man dock hunnit med. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag har också sovit gör länge på lovet. Men nu har inte vi lov längre iaf. Modeplåtning låter kul :) Det blir säkert tjusiga bilder. Kram o trevlig helg!

2009-01-09 @ 16:17:33
Postat av: Lisa

Jag är likadan. Jag kan sova tolv timmar vara vaken åtta och sen sova en hel natt. Jag sover nog föör mycket. Det är inte heller bra tror jag.

Vad sägs om Mello i Mölndal? Det börjar väl i februari eller nåt?

Postat av: Jenny

Fasen vad kul med blondinbella ikväll! Ska man ringa in o ge henne en röst? :D Fy vad fuskigt med modeplåtning. Jag vill med! Du kommer vara fierce som Tyra brukar säga! Pöss.

2009-01-09 @ 18:59:49
Postat av: Mary

oh, vad snygg du kommer bli, wohoo. när blir det av?

Okej, nu har blondinbella dansat, seriöst, jag döör. det var pinsamt, eller? kitty var däremot rolig o kolla, haha.

2009-01-09 @ 20:56:51
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Elin

ÅHHH VAD KUL!!!!!!!!!!

Vill också! haha

2009-01-11 @ 16:57:53
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback