Upp och hoppa

Jag har bestämt mig för att börja röra lite på mig. Sist jag gjorde det var väl typ 4 år sedan, om vi räknar bort varannan gång principen på gympan i skolan, och salsan två höstar i rad som mest bestod av lite höftvickningar och snurrar.

Jag har dansat i nästan hela mitt liv. Dans är den enda form av träning som jag kan tänka mig, då det är det enda jag finner roligt och motiverande. Jag är ingen sportmänniska, ingen muskelpumpare och defenetivt ingen joggare. Möjligtvis en yogare.  Men nu står valet i alla fall mellan att börja afrikansk dans eller dance jam. Får se till att bestämma mig snart. I februari skall det i alla fall vara klart. Ser faktiskt fram emot det. Har saknat dansen + att man får känna sig lite nyttig, för en gångs skull. 

Kommentarer
Postat av: Mary

ja vad sa vi för datum. jag har antagligen fått jobb sista veckan i januari, hoppas att jag vet mer imorgon. annars helgen därpå kanske? 6-7 feb? PUSS

Postat av: jenny

hurtbulle!

2009-01-12 @ 10:47:31
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback