Årslistan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån, tog golflektioner och sade upp mig
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ett gäng klasskompisar
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Italien (Sardinien)
6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid till spontana resor och dylikt
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför?
1 maj, då fick jag och Oscar tillträde till vår fina lägenhet
8. Vad var din största framgång i år?
Att skolan gått så bra
9. Största misstaget?
Att jag inte köpte en rattkrycka med en gång till min ANDRA bil som blev stulen
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Endast förkyld
11. Bästa köpet?
Mina fynd
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resa och bilar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
LÄGENHETEN!! Och att jag äntligen fick se Coldplay
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Violet hill - Coldplay
En annan typ av disko - Detektivbyrån
Hero - Charlotte Perelli
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aningen gladare kanske
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Legat i grönt gräs
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat upp mig
18. Hur tillbringade du julen?
Första halvan hos mormor och morfar med familjen, andra halvan hos Enerotharna
19. Blev du kär i år?
Har redan en käring
20. Hur många one night stands?
Inga
21. Favoritprogram på TV?
Gossip girl, Grey's anatomy, Desperate Housewives
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej
23. Bästa boken du läste i år?
Låt den rätte komma in
24. Största musikaliska upptäckten?
Detektivbyrån
25. Något du önskade dig och fick?
En stekgryta (haha), lägenheten
26. Något du önskade dig men inte fick? 
Min fina vita bil tillbaka 
27. Årets bästa film?
Into the wild, Låt den rätte komma in, Mamma mia!
28. Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt räksmörgås och tårta med min familj
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag sluppit bilkrånglet och stressen
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Blandad
31. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vänner, medgångar. Klyschigt men sant. + Den ganska soliga sommaren med en hel del ledighet.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law
33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? 
Säg det 
34. Vem saknade du?
Emely som var borta i 9 månader
35. De bästa nya människorna du träffade? 
Det är ett litet gäng, bäst vet jag ej 
36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Hetsa inte upp dig i onödan. Ha alltid rattkrycka till gammal bil.
37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
"Ba ba ba ba ba ba ba
ba ba ba ba ba ba ba"
- Miss Li

Kommentarer
Postat av: Anja

Du verkar ha haft en bra år Sofie!! Stress är aldrig kul... Inte stulna bilar heller. Det hände min systers pojkvän några gånger också, men nu har han också rattkrycka! kraM

2009-01-01 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback