Bra lördag och frisk söndag

Gårdagskvällen var riktigt bra! Åkte hem till Jenny med Maria och satt där och snackade samt mölade chips, skruvar och grönsaksstänger med dipp. Planerade vad vi skall göra för att överleva den långa vintern som väntar oss. På bussen hem satt Oscar och Niclas som skulle ut, jag valde att haka på dem. Hamnade på Peterniclas där jag till en början var nykter, vilket kändes skumt bland alla fulla människor. Jag såg dock till att ändra på detta med lite vitt vin. Några australiensare var där, ganska malplacerat i Kungsbacka, men sant. Jag såg tydligen "typiskt svensk" ut, fast jag dementerade det eftersom jag inte är speciellt lång. Det tyckte de var kul av någon anledning. Fortsatte med nattamat och efterfest hos Lina & Jonas. Lade oss tillslut vid 05:00, eller nåt.

Idag har jag varit en friskis. Bestämde med Emely att vi skulle åka på liten utflykt. Fyllde en termos med varm choklad, packade ner några bullar i väskan och pälsade på oss med varma kläder och åkte i väg med bilen. Hamnade i Gottskär. Blåste iskallt, vilket man hade kunnat räkna ut att det skulle göra vid havet. Det stack som nålar i benen och om man tog av sig vantarna frös fingrarna till is. Men vi stod ut och belönade oss med vår lilla fika. Mycket mysigt.   

Snart blir det nog Gudfadern 2.      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Soff!!! Nu ha rjag också skaffat blogg!! gaaah!!

Postat av: Anonym

Soff!! Nu har jag också skaffat blogg!!! gahh!!

2009-01-06 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback