Skitsnack

Herregud vad dåligt man bloggar när det är sommar. Ikväll har jag och Osc i alla fall varit hos Jenny och Sebastian i deras nya fina lägenhet. Trevligt värre! Och tidigare på dagen gjorde jag och Emely små Hultsfredförberedelser. Köpte varsin brassestol och plastvinglas. Allt man behöver. Typ. Eller inte. Vi ber till vädergudarna om att ovädret i Europa inte kommer hit nästa vecka!!!! Iiiiiiih.

Annars håller jag på att svettas ihop till en lite pöl. Mekanikerna vill skrota min bil. Imorn är det jobb. Jag har klippt och slingat håret. Smithska udden är värsta badparadiset. Min mage är brun. Jag har verkligen ingen lust till att skriva någonting.



Fast förresten, RIP Michael Jackson. Det är ju ändå värt att nämna.
Mina tankar är: Stackars människa. Varför hjälpte inte någon honom under alla år istället för att ta fram kniven och genomföra mängder av operationer? Vem som helst såg väl att han inte mådde bra, osv? Annars gör man ju faktiskt inte så mot sig själv. Han är (var) mannen utan barndom som beskrev sig som veteran redan som 10 åring. Vad är det? Vi snackar om Britney Spears, men vad har inte Michael egentligen gått igenom, eller snarare gått miste om? Känner att jag skriver alldeles osammanhängande, men jag är alldeles för varm för att tänka. (Testa att bo högst upp i ett trähus, med stora fönster åt både öst och väst, där solen STEKER in och det finns noll cirkulation. Där befinner jag mig)



En 13 årig Michael i The Jackson 5. Man känner inte direkt igen honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback