Småätande vid tristess

Fick åka hem efter två timmar på jobbet idag. Det var ganska så folktomt. Mindre pengar, men bra för magen. När jag inte har något att göra blir det nämligen att jag bara sitter där och glor, lyssnar på radion, dricker kaffe och föräter mig på bondkakor, kexchoklad, chokladboll eller annat gott. Ni hör ju, livsfarligt. På Majgården hann man ju liksom aldrig riktigt med småätandet, plus att suget aldrig riktigt infann sig. 

Ikväll ryktas det om tacos hos Niccokicken i Mölndal och utgång efter det. Jobbar dock sista dagen innan en veckas semester imorn, så vi får se hur det blir med det sistnämnda.  Skall bli skönt med ledighet! Tänker ta dagen som den kommer och åka iväg på småtripper. Har inte råd med någon restresa som var tanken från början. Men jag sörjer inte alls faktiskt. Nästa helg blir det barbequeparteey och övernattning på Välen med fina människor, det ser jag fram emot!

Oscar ligger och snarkar. Det skaver i mina öron. Finns det något värre ljud än ZzzZZZZzZZZZZZZ??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback