Hope there's someone

Jag blev stoppad av Kungsbacka tidningen förut. De ställde mig frågan om det finns någon sevärdhet som turister bara inte får missa i Kungsbacka. Haha. Mitt huvud stod verkligen helt still. Vad finns det att titta på här liksom? Tillslut kom jag på Tjolöholm. Fina miljöer och historiskt, löd mitt svar. Reportern sa att ingen annan hade sagt det. Finns det ens något annat? Typ Bräckan  "man kan se hav och sjö samtidigt". Äskhultsby hade funkat förresten. Men mer då? Lars Gatenhielms grav? ÅÅÅÅH SÅ SPÄNNANDE!!!!!!

Måste köpa Way out west biljett till fredagen innan de tar slut. Får inte missa det musikaliska underverket Antony & the Johnsons. D e t  g å r  b a r a  i n t e. Fast jag är typ bankrutt för tillfället, men det är bara att glömma! Ett måste är ett måste.  



När jag såg ett liknande klipp med den här låten på Musikbyrån för typ 3 år sedan visste jag först inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag valde det sistnämnda. Fantastiskt hur denna udda figur berör mig med sin röst och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback