AaaaW

Har after workat lite på Rumpanbar. Fast först var jag, Osc och Daniel på jakt efter partytält. Hann dock bara till ÖB och där fanns inget bra. Jysk och Clas Ohlsson, nästa (imorn)! Sedan slöt vi upp med Kalle och Linn. Åt mig mätt på vitlöksbröd och nachoschips. Ja, jag är gottegris. Osammanhängande inlägg?  

Min bil mår inte så bra förresten. Var en del anmärkningar på den på besiktningen. Får se vad verkstaden säger, huruvida den är värd att fixa eller ej. Men jag har ju blivit beroende! Måste ha bil! Får köpa bilkudde så jag kan köra Oscars då. (När jag väl når fram till pedalerna försvinner jag nämligen bakom ratten) Men det känns ju lite... ja, ni förstår. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Guuuud vilken bild jag fick av en liten liten Sofie i en bamsebil på en kudde :) så sött!! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback