Lata dagar

Just nu har jag och Oscar så kallad "minisemester". 4 dagar lediga tillsammans. Har haft spelkväll hos Kalle med kubb, streetfight, hockeyspel och Från A till Ö. Jag briljerade i Streetfighten och slog ut Simon, vilket han hade svårt att smälta. Tv-spels fighter är dock min dolda talang... Igår spenderade vi en lat dag på stranden och tog några öl på uteservering i götet på kvällen. Idag har vi fixat med Enerotharnas båt och skall snart åka till Tjolöholm och lägga i den. Hann dock åka dit på en tur där emellan och råkade då bränna upp mina axlar. Imorn skall vi plocka jordgubbar i Hanhals, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. På kvällen blir det antagligen första båtturen med Lina och Jonas i alla fall.     



Här är en bild från vår mysiga räkfrossa i torsdags.
Har stulit den från
Maria som även är fotografen.

Kommentarer
Postat av: jenny

det ser så där underbart somrigt och rätt ut! och det var det! ännu ett kort att framkalla och att sätta upp på väggen! puss

2009-06-28 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback