LOST

I natt drömde jag att jag blev biten i midjan av en galen varg. Det blev stora märken av huggtänderna efteråt och det gjorde jätteont, men det var typ ingen som brydde sig. Alla bara såg det som en bagatell. Elakt.



Råkade halka in på LOST igår. Någon som kommer ihåg? Slutade följa den serien för typ 3-4 år sedan. Till en början tyckte man ju att den var helt fantastisk. Spännande och något som man inte hade sett förr. Då fattade man ju inte att den skulle hålla på i en jävla evighet. Själv trodde jag den skulle fungera som en miniserie. Men icke. Vid tidpunkten jag slutade titta hade inte ens författarna funderat ut ett slut. Jaha, så människorna springer runt på den där ön där massa övernaturliga saker händer, utan ett egentligt syfte som författarna bara hittar på i efterhand? Isbjörnern då och alla ledtrådarna som bara blev fler och fler hela tiden och som inte direkt ledde fram till något svar? Låter nästan som Day's of our lives, fast med en snyggare produktion. Orka.

Nu verkade det i alla fall som att folk lyckats ta sig bort från ön, men att de frivilligt ville återvända igen för att åstadkomma något... Eller ja, jag fattade inte riktigt. Tänker inte försöka heller. Jag är lost (höhö). Hej!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Känns som att lost verkligen har gått överstyr. Har dock inte sett dom senast programmen men efter 25 år (känns som det isf) så borde dom ju bara skita i det och lägga ner!

Postat av: Em

Ja men det är inte en lika sjuk dröm som den jag hade om de tre små sälungarna i min väska...

2009-06-03 @ 14:25:22
URL: http://mely.blogg.se/
Postat av: jenny

haha. du är så rolig (jag är lost)







Hoppas dom där i Air Franceplanet hittade en ö som dom sitter på allihop hela och friska och väntar på att bli räddade. Jättesorligt det där :(

2009-06-03 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback