Mid som mar

Fan. Det kommer regna hela dagen imorgon. Hur blir det då med 5-kamps lekarna? Fast jag är fortfarande optimistisk. SMHI har snart haft fel varje dag i en månads tid, eller nåt.
 
Varför finns det inga blommor att plocka? Jag vill ha midsommarkrans. Här är en bild på förra gången som jag bar en sådan. Jag var 14 och kransen var inte ens min.



Dåvarande gänget firade midsommar i en kompis sommarstuga i Åsa. Försökte oss på att grilla själva för första gången. Det gick sådär. Fick aldrig nån fjutt på grillen. Det slutade med att vi åt halvrått kött som smakade tändvätska. Väldigt lyckat.  

Kommentarer
Postat av: e.

Ååååååååååh! Den midsommaren va grym!

Postat av: Sara

Vilken härlig sommarbild :) Glad midsommar!

2009-06-19 @ 16:07:24
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback