Så var det Söndag igen.

Helgen har bestått av; dubbeldejt med Elin och Peter och god mat, magknip, grillkväll och födelsedagsfirande hos/för Kalle samt jobb. So far, so good. Minus magknipet då, det satt verkligen i hela dagen  - och natten.  

Jobbade första dagen idag. Gick fint. Växlade mest pengar och fixade kaffe. Roligast av allt var dock att få köra golfbilen.

På tal om bilar... Vill ni höra senaste nytt om min?
Ni som följt min blogg eller som känner mig har fått höra att folk har vääääldigt svårt för att hålla fingrarna borta från mina bilar. Efter två bilstölder har de nu varit där och tallat igen. När jag skulle köra iväg här om dagen såg jag att motorhuven såg aningen mystisk ut. Vet ni då vad som hade hänt? Jo, något flane hade hoppat in den. Men tack så hemskt mycket! Min lilla rishög är nu med andra ord ännu risigare, och vid regn kommer det att stå vatten på hela huven. Är ödmjukt tacksam. Eller inte. Får se om skorven går igenom besiktningen. Hoppas! Jag och Jenny skall ju åka och "bete oss" i den, det får vi ju inte missa...       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback