Sommarlov!

Nu har jag sommarlov. Woho!

Hade avslutning med studiegruppen hemma hos Josefin igår. Tanken var från början att vi skulle grillat vid fästningen, men det var ju vinter ute igår så det blev thaimat, vin och Singstar uppe i Josses fina lägenhet istället. Hade riktigt kul! Josefin har alla Singstar som finns, tror jag. Sjöng som galningar. Det visade sig att vi hade en schlager-Kicki bland oss. Dessvärre blev det ganska tidigt för mig på grund av att:
1. Tågen går bajsdåligt på kvällen, vilket är väldigt konstigt eftersom det är så många pendlare mellan Varberg-Göteborg.
2. Oscar skulle upp och jobba 05:00 och var inte så pigg på att hämta.
3. Jag är ingen miljonär som kan ta taxi. 
Synd men sant. Tycker om lilla studiegrupp 7. Sa att vi skulle försöka komma upp till Christina i Skephult och grilla där i sommar. Får se hur det går med det.
 
  

Hade ingen annan bild av el gruppo än den här på mig, Malin, Sabina och Josefin. Här övade vi på våran gestaltning om ett dilemma i Polen. (Det är svaret på varför vi har västar och kavajer på oss). Måste bara säga att Josefin måste vara en av de starkaste människor jag känner.



Nu väntar jag på Jenny. Vi skall gå och titta på glada studenter! 

Kommentarer
Postat av: Elin

HÄRLIGT!! Fy fasen vad skönt!!



Sys ikväll då får vi fira ditt sommarlov :)

Postat av: Jenny

Hej lilla sparven! Tack för träffen idag, det var roligt. Jag tänkte bjuda dej på fika när du kommer och kollar lägenhet nästa vecka..vad gillar du bäst i baknings-väg? (säg inget svårt,haha) puss!

2009-06-05 @ 18:06:29
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Maria J( haha det var länge sedan man skrev Maria J hahah)

hej sofie!!! jag tänkte ta tag i varför vi aldrig träffas, haha man säger alltid att man ska träffas och sedan blir det inte av..och därför för att få koll på vad som händer i ditt liv läser jag din blogg..tycker den är jätte bra, andra som bloggar skriver om saker som ingen bryr sig om..och att man kan märka hur allas liv verkligen har förändrats(och det är ju tur det) haha..grattis till ditt sommarlov..har du planerat något speciellt inför sommaren? ta hand om dig..och jag hoppas att vi trillar på varann någon dag..hade varit kul..ta hand om dig..kramar Maria J

2009-06-06 @ 12:09:01
Postat av: Em

Jag tyckte väl att du såg lite proper ut på kortet.

Polskt dilemma, det förklarar allt

2009-06-07 @ 11:24:21
URL: http://mely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback