Bakis?

Var på bio förut. Såg på Baksmällan. Eller, The hangover, om man så vill kalla den. Den handlar kort om ett gäng med män i 30års åldern som åker till Las Vegas på svensexa. Där går allt (naturligtvis) fel. Dagen efter stora festen är nämligen brudgummen (heter det verkligen så?!) försvunnen och det kvarvarande gänget har enorma minnesluckor. Nu skall de alltså försöka reda ut allt och hitta brudgummen innan bröllopet blir en katastrof.  Ni får förlåta mig, det låter nämligen som en film som redan är väldigt gjord och bara överdrivet jobbig, men den var faktiskt väldigt rolig! Skrattade högt flera gånger. I stil med Superbad och På smällen. Jag gillar't!



Fredagskvällen spenderade jag med Emely, som blivit göteborgare över sommaren.
Vi åt först indiskt på New Delhi och ölhakade sedan med rödvin. Trevligt värre. 
Lördagen i sin tur bestod av jobb och mys. Bra helg.

Annarsannarsannars? Midsommarplanerna  är i full gång. Verkar som att det blir grill, 5-kamp och jacuzzi. Hoppas på fint väder.    

Kommentarer
Postat av: Mary

oh shit, jag som trodde att du skulle skriva att baksmällan var skitdålig, jag som ska se den imorgon, wohoo! :) allt bra med dig babe? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback