Seize the day

Så sjukt synd att Hoffmaestro & Chraa inte kommer till Hultsfred! De är verkligen skitbra. Beställde precis skivan The Storm med dem på cdon. Ohja! (Grymme video här nedanför också).





Men när sommaren är över kommer jag åtminstone ha fått sett The Killers och Antony & the Johnsons, och de var ju med på listan jag skrev i bloggen i höstas över de 4 band jag har kvar som jag bara måste se någon gång i mitt liv! Sedan är det The Shins och Arcade fire som återstår. När blir det av?!


 



Sen sist har dagarna/kvällarna bestått av jobb, häng vid Skansen (den i Kungsbacka, inte allsången alltså), melon vid Hanhalsholme och lite solning. Imorgon blir det räkor och vitt vin med fina tösabitar! Man måste verkligen ta tillvara på solen när den kommer. Hur länge varar den?

Kommentarer
Postat av: Em

Hoffmaestro & Chraa verkar ju skit bra, dålig stil att inte komma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback